Hotdogs og champagne. Ikke umiddelbart den oplagte kulinariske kombination, men hvis du spæder op med visionære hjerner fra seks forskellige nationaliteter, der alle sammen vil det samme for verden – Gøre sundhed og velfærd endnu mere tilgængeligt og endnu bedre for borgere i hele verden, så har du en eftermiddag der virkelig kan noget. Og nårh ja, selvfølgelig var der også østers og lokale bajere.

Duften af en nyoptændt grill på en oktoberdag med 20 grader og skyfri himmel kombineret med lyden af latter og stille musik, tog imod de indbudte gæster til efterårets netværks-event hos Public Intelligence. Der var af Peter Julius, CEO i Public Intelligence, erklæret no sales-zone denne dag i Public Intelligence’s egne lokaler, så eneste formål for gæster og værter, var at more sig med hinanden, lære hinanden bedre at kende, tage et slag golf og snakke om løst og fast.
Thaisen Hus stod for levering og afvikling af utrolig dejlig mad og drikke, der viste nogle af de lækreste råvarer både Fyn og Danmark kan levere. Østers på tre måder, hjemmelavede hotdogs med de bedste lokale råvarer fra brød til pølse og selvfølgelig en ordentlig bunke øl fra Midtfyns Bryghus. Champagnen havde lidt franske aner, men var præcis hvad ganen kaldte på, på sådan en kærkommen sommerdag først i oktober.

Med folk på besøg fra England, Skotland, Grækenland, Japan, Sverige og selvfølgelig Danmark foregik det meste på engelsk, men igen viste det sig, at når ligesindede mennesker, som alle hver især er eksperter på deres område, mødes, er sproget aldrig en hindring for at samarbejde og mødes på tværs af grænser, når man alle har det samme mål om at forbedre levestandarden for mennesker i hele verden.

Det var en virkelig hyggelig og lærerig eftermiddag i Public Intelligence’s simuleringshal, som kun lagde bund for endnu mere samarbejde, vidensdeling og god karma på tværs af grænser. Med en pose guld, bestående af Public Intelligence’s metoder og værktøjer, under armen, drog de indbudte gæster sidst på eftermiddagen videre ud i verden for at viderebringe det gode budskab.

Vi glæder os, til vi ses næste gang!